دامین و هاست:
در امر دامین طراحي سايت شركتي و هاست در بخش “سوال ها متداول ساخت وب سایت “پرداختیم.
کار در شبکه های مردمی:
وبسایت تجاری غالب دارنده ادمین می باشند و به طور حاذق در شبکه های مردمی کار می نمایند.و پاسخگوی نیاز مشتریان خویش می باشند.
سوالهای متداول :
هر سایتی برای ارائه سرویس ها دارنده روندی میباشد که بهتر برای خودداری از سردرگمی مشتریان خویش به ” سوال ها متداول ” و پاسخگویی به آن ها بپردازد.
تارنما جستجو برای جواب به سوال ها یوزرها خویش به “سوالهای متداول ساخت وب سایت ” پرداخته میباشد. تا یوزرها با مضمون کلمات یا این که خدمت هایی که آشنا نیستند ،بیشتر آشنا شوند.
محتوای آموزشی:
طراحی وب تجاری برنده برای افزایش یوزرها خویش بایستی دارنده محتوای آموزشی باشد.تا مخاطب همیشه به وبسایت مراجعه نماید.
گونه های محتوا :
گونه های محتوا دربرگیرنده متن ،عکس ،نوشتهعلمی ،وبلاگ ،کلیپ و .. میباشد.
وب سایت چندزبانه :
با وبسایت یک سری زبانه میتوانید پاسخگوی نیاز اشخاص آن سوی مرز باشید . و سرویس ها خویش را میان المللی نمائید.
بهینه سازی :
برای بهتر چشم شدن و جذب کاربرانی که در گوگل در ادامه سرویس ها وبسایت شما میگردند، نیاز به بهینه سازی خوب برای تارنما خویش دارید.
مارک وبسایت :
برای مارک شدن راهکارهای مختلفی دارااست که در آینده بدین گفت و گو به صورت مفصل میپردازیم.
مارک شدن تارنما یک کدام از خصوصیت های اساسی یک وب سایت پیروز میباشد.
منو مطلوب تارنما :
وب سایت شرکتی چیره دارنده منو مطلوب ،بی آلایش و مشخصی داراست.
دریافت کردن داده ها تماس یوزرها :
جهت پست الکرونیکی مارکتینگ و sms مارکتینگ نیاز است که داده ها تماس یوزرها داشته باشید.
برای فهم بیشتر آدرس اینترنتی مارکتینگ “ آدرس اینترنتی مارکتینگ چه چیزی است؟ ” را بخوانید.
آشنایی استفاده کننده :
تارنما شرکتی پیروز مطلوب با آشنایی مخاطبین خویش پباده سازی گرافیک و محتوا ایجاد می نماید.
تجربه کاربری:
سایتی دارنده تجربه کاربری خیر میباشد که استفاده کننده باطن وب سایت حس راحتی داشته باشد.
:: برچسبها:
طراحی سایت شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0